camping <3

ååh herrejösses va trött jag va idag! haha men sjuuuuuuuuuukt kul vare! men lite läskigt, mysigt alltså ja, de va typ allt! kvällen började med att vi åkte till lekparken och började sätta upp tälten, sen fixade vi allt med luftmadrasser och så, sen kom en farbror typ, och frågade om vi va rädda för grävlingar, och alla ba: neeej? vadåra, då sa han att de fanns grävlingar och vi bara åååååkkkeeeejjj. sen när han hade gått vart vi lite oroliga för att den skulle bitas, men inte tänkte vi mer på de, vi drog till coop och köpte lite godis och sånt, elr ja alla utom typ sanna och putte som köpte servetter, plastmuggar, sugrör och ja allt möjligt, sen så hade de blivit mörkt när vi kom tillbaka så vi bar bordet under en jätte lampa och där hände de en massa :-) och sen började vi smsa 118100 och dom tror att jag är en söt och rolig tjej, och att jag gillar att jaga vampyrer och vill åka till rympstationen Mir. aja sen så gick vi och la oss typ tre och sen vaknade dom typ 5! men sen somnade vi om, sen typ åtta drog alla utom jag och erica till coop och köpte frukost ingen hade de med sig och dom va typ as hungriga så. men sen plockade vi ihop tälten och sen drog vi hem, jag somnade typ vid halvett på dan, och vaknade halv fem :-) sen åkte vi till min 93åriga mormor på kalas :-) sen vart de en liten cykel tur med carlsson och hanna. men nu ska jag nog läsa ut den sjuuukt braiga boken, sen kanske sova, för jag är sjukt trött! kanske bjuder på lite bilder sen om ebba är söt och skickar dom. aja men ni får hare. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0