det är kalllt ute.

åå nu verkligen spöö regnar det ute :( och så är de sjukt kallt ute :( buhu saknar verkligen sommaren och värmen! och nu väntar de en lång höst, vinter & vår -.- orkar vekligen inte med de! usch usch. aja som sagt va jag och kollade på träningen, sjukt kallt de va! höll på att frysa ihjäl verkligen! så jag och fille gick till rogers vil och dunka musik uta helvete och tuta på folk som åkte förbi :) hihihih busiga vi är (y) aja sen när jag kom hem va jag tvungen att säda -.- OCH JAG HATAR DET!!!!! de är fan bland de värsta jag vet, städa. mrn nu är gjort och de är grymt skönt :) så nu strax ska jag ta mig en varm dusch och krypa ner under täcket och mysa :) hiihihi och vet ni vad? jag har druckit typ 1,5L jucie idag! :O helt sjukt, men de är bara så gott :) men men nu ska jag ge mig. ha det fint :) justja ska bara säga att jag har lånat min brors bärara ett tag framöver så jag ligger i sängen och skriver, jätte mysigt och skönt. :) PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0