falun :-)

tjjaoo alla stekare. idag va jag till falun med mammsi :-D vi åkte dit för att gå på stan för att pappa, bror&bror skulle till dala-järna för att se på nån tråkig flyg uppvisning -.-!!  så då drog jag och mamma till falun! älskar den staden, fast jag inte köpte mer än bara en parfym, och en glass^^ parfymen va en sån där date visar bilden strax. jag tycker den luktar super gott och sen kostade den bara 69kr nu på åhlens :-) fast jag hittade ett par remsandaler också men de är ju snart slut på sommarn så jag ska köpa ett par skor som jag kan ha till vintern med klack faktiskt :-) om jag hittar nån förståss då ;-)

den rosa blev det! :-)

nu ska jag kanske duscha om jag orkar annars gör jag de imån, sen ska jag titta på film sen sooooova! så va sociala på sms! harähej.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0