hos ebba!

tjjao ebba är och äter och jag hade lite tråkigt så jag tänkte skriva lite :-) nyss fotade jag och ebba lite, men vi fick inte till nå bra bilder, fattar inte varför men jag blev bara såååååå ful. inte ebba hon är ju fin på alla bilder -.- som vanligt. hihih. och vet ni vad? imån äre sista dagen för mycket, först äre sista dagen man får äta godis, och sista dagen på sommarlovet :'''''''( jag döööööör! men de ska vi fixa! men iallafall så åker jag och ebba till kupolen imån :-) det var sjuuuukt länge sen jag va där! så om ni vill ses kan vi ju alltid ses där? :D ebba skulle kolla på lite kläder men inte jag inte vad jag vet iaf ;-) sak samma, den 4 september äre iaf coz, och då ska jag gå med ebbbbba och juliiiia :D SJUUUUKT KUL DE KOMMER BLI! men nu är ebba strax klar så nu ska jag sluta skriva. PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0