kommer inte på nån bra rubrik.

hejsan! åå vad jag är trött fortfarande sen helgen! även fast jag la mig nio igår för jag somnade farmför tvn så försov jag mig imorse, men jag hann ju i tid iaf :) skoldagen va bara dryg idag, men gick ganska fort ändå, för vi hade två timmars håltimme, men då gick jag och denice till festmakanrna elr va de heter och åt :) mumsans va gott de va! :) iaf sen tappade jag bort mina nycklar (y) letade i typ tusen år men hittade inte dom, sen skulle vi kolla i mitt skåp så lyfter fia upp sin luva så ligger dom där -.- hihih så de kan va ;) iaf så nu sitter jag och äter lite mackor sen ska jag iväg och titta på träninge, åååå jag vill vara med ju!! :( menmen endast två och en dag kvar :) fast då har vi uppe håll men skit samma :) nu har jag inge mer å skriva så. hejdå! PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0