mysigt väder

hihhih, idag tycker jag att de är lite mysigt att de regnar^^ för då blir de sådär bara sittainneochkollapåfilmmyskväll ;) och de gillar jag, ibland, fast jag ska inte sticka under stolen med att jag haaatar regn ibland. men idag äre bara mysigt. för jag skulle egentligen klippt gräset, (för jag är skyldig min bror 2000kr) men nu slipper jag förhoppningsvis det, om de inte slutar regna. så ikväll istället för att klippagräset ska jag nog baka min uuuunderbart goda äppelpaj. asså den är så sjukt god! älskar verkligen den pajen :-) om jag har tur hjälper nån av mina bröder till  :-) för det är ganska drygt att göra den själv -.- menmen ;) nu ska jag nog vila en stund och kolla på film elr nåt :-) justja föresten är de nån liten sötis som har en bra bok att låna ut till mig, för jag älskar att läsa men har verkligen inte nån bra bok! så kan ni ju slänga dit en kommentar! :) PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0