BILDER

jaa nu kommer lite bilder på de jag fick! jag är supernöjd! :)


detta fick jag av mina bröder + ett presentkort på kupolen. tack så mycket!!♥

byxorna fick jag från mamma & pappa, pengarna är från alla med olika belopp eller hur jag ska säga det. fast de fattas 300kr på bilden.
denna bok är från mina kusiner, + pengar.


den gråa stickade tröjan är från mamma & pappa, jätte mysig gillar den verkligen!♥


jaja de får räcka så länge :) om jag ska vara ärlig tycker jag att jag har vart grym på att uppdatera den senaste tiden nu. ska försöka fortsätta såhär också ;) haha äh vi hörs senare nu ska jag sätta på mig mys-kläderna och börja läsa lite♥♥
hej så länge. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0