chillidillfredag!

mmmh, just de perfekta ordet för denna fredag! huuur chill som helst i skolan idag, sen drog jag till löket, och där vare film, sen höll jag på å somna så då gick jag där ifrån, kolla på idol och sen åkte jag hem med erica. :-) sen nu ligger jag i sängen och stor chillar framför idol och dumburken ;-) hihi. jaja efter idol får de bli en film! åå va jag ska chilla järnet, sen efter filmen jag jag lägga mig och soooooova. åå va de va länge sen jag sov ut riktigt. ska bli så sjukt härlig. nej nu babblar jag bara skit. jag hör av mig senare. puss!


denna bild passa också in sjukt bra på min fredag, när jag tänker efter så, fan va jag har ätit godis idag. måste sluta! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0