DENICE SOVER HÄR!

hej alla sötisar! nu ligger jag i min säng ny-duschad och klar! denice håller på att göra sig i ordning i badrummet sen väntar de där saken man har på täcket, de ska hon få sätta på, för jag har ingen aning om hur man gör :P sånna där saker brukar min mamma göra. hur som helst, imorgon drar vi till gymmet sen efter de ska jag hem för min syster kommer. jaja de va iallafall lite uppdateringar ;) nu ska vi kanske klicka igång en film, eller så lägger vi oss och bara pratar de visar sig! hör iallafall, vi båda är väldigt trötta, vi drog till danne vid nio, cyklade på en cykel utan pakethållare i snön, utan bromsar också, så vi är rätt slitna. nej nu ska jag sluta babbla, vi hörs imorgon! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0