efter jul sa jag va? ;-)

jaa, som ni kanske förstår så har jag inte börjat plugga än, och nu snart ska jag dra iväg på träning. direkt efter träningen åker jag hem till min farmor och ska fira henne för hon har fyllt år! sen när jag kommer hem kanske klockan är runt sex/halv sju. då måste jag hoppa in i duschen, så kanske jag är helt klar vid halv åtta. då är jag tvungen att sätta mig ner och göra lite so. svenskan får lena hjälpa mig med imorgon istället. så får de bli. nej nu måste jag kila. vi hörs ikväll!♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Jag tror inte jag vill ha en randig bakgrund, men du kanske vill ha det? :D vi kanske kan fixa det åt dig nån gång? :)



finast du är <33

2009-12-13 @ 14:34:36
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0