GODMORGON!

har ni sovit gott? jag har faktiskt sovit sådär, känner mig faktiskt inte så utvilad.. men men, så är livet! ;-)

söndag idag, ska åka till kupolen med mamma och pappa. ska fixa julklappar till mina bröder somsagt. sen efter de ska jag och pappa åka dit igen tror jag, för att fixa nåt till mamma :-D hmm, undra va de blir då? har nog kanske en liten aning! ;-) efter det ska jag nog bara vara hemma tror jag.. de är ju ganska många som är på dm idag. annars hade jag nog försökt fått med mig någon och träna gym! men jag ska nog göra de på tisdag, kanske onsdag också? :-) känns iallafall lite bättre i mitt lår idag, de lilla jag gått vill säga. nej nu börjar de på tv:n, sen ska jag fixa mig, sen ska jag åka. vi hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0