GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

heheh jaa jag sa ju att jag skulle hinna med en till! :) jag håller de jag lovar hehe :) hursomhelst så kom vi precis in från en cykelrunda. ganska skönt eftersom jag var huuuuuur mätt som helst, vi åt coco-thai och de va så jäklans gött. jag åt fastän jag va proppis. mm mumma! nej vad är det här?! jag sitter här när de är nyårsafton?! men hare bra tills vi hörs! :)



och så välkomnar vi det nya året! :-D

eeh föresten? hur ska ni säga 2010? som 010 eller bara 10?  själv kommer jag nog säga 010. men jag vet inte än. de visar sig som sagt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0