hej igen!

nu ligger jag i min super duper sköna säng med mitt älskling påslakan/öngott. har ingen aning vad som är vad. så vi säger båda så blir inget fel :-)  har precis duschat och ska nog faktiskt lägga mig och sova nu. är riktigt trött faktiskt. och ska jag vara helt ärlig så har jag snooze:at 50min varje dag den här veckan! helt sjukt vad jag har vart trött. och idag har de vart en riktigt dryg dag, har haft så sjukt ont i min rygg. har två muskel-knutar och helt stel i nacken. och ni vet ju hur alla i skolan blir då? joo helt tokiga och ska hålla på och trycka på dom och sticka fingrarna i midjan eller puttas så de gör mer ont. haha, jaja tillbaka ska dom få iallafall! :-D

imorgon får vi våra betyg! åå va kul de ska bli och få se dom! lovar att slänga in dom, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, vi fårvela se. om jag ska ut imorgon så får ni nog dom på lördag då jag lovat mamma och bara vara hemma och mysa med henne :-) jaja vi hörs mer imorgon! pusselipuss godnattiiii såhär i juletider. vi hörs imorgon mina fina!♥



lycka till nu denice! visa dom hur jävla bäst du är! för de vet jag att du är. jag håller tummarna sten-hårt för dig, de är du värd. och när du kommer hem, då ska vi hitta på något riktigt jävla kul, fast de har vi ju ändåså hö-hö.
jaja nu får alla hålla tummarna!! älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0