helt slut.

nu är jag helt slut efter idag, och jag kan tänka mig hur dom som spelat känner sig? jag har jätte ont i huvudet och jag sov inte alls bra inatt. först vaknade jag vid 2 och va skit törstig så då gick jag upp och drack vatten och sen kanske jag somnade om vid halv tre? sen vaknade jag sex och va skit törstig så fick gå upp igen, och då va jag pigg så då läste jag lite sen somnade jag om kanske vid halv sju? sen ringde klockan 9.. sen åkte jag vid tio och kom inte hem förns halv åtta/åtta nån gång.. så jag ska nog lägga mig ner och läsa lite i min underbara bok, ta en dusch och sen sova! vet inte än om de blir falun imorgon, annars tänkte jag nog ta mig en runda på kupolen :) så de får räcka. vi hörs väl imorgon antar jag. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0