HEMMA.

hej alla fina goa människor! :) vad har ni haft för er idag? jag har inte hunnit med sådär jätte mycket, men de jag skulle göra iallafall :) jag har vart hos farmor och hämtat min kjol som jag är super nöjd med! tror till och med att jag ska ha den imorgon, men inte säker, vi får se :)
blev inge gym idag, vet inte ens om de va öppet, men jag ska nog dit när de öppnar igen efter jul-dagarna.

iallafall så nu ligger alla paketerna snyggt under granen och väntar på att de ska bli julaftons kväll så dom ska få bli omhändertagna ;) hihih, i väntan på de ska jag vara hemma ikväll och mysa under en filt med kanske lite godis och nån bra film(?). mamma och pappa ska iallafall spela bingolotto, en sak dom alltid brukar göra såhär dagen innan jul. men jag vet inte om jag ska vara med på de nå, ska jag vara ärlig tycker jag att de suger! ;) hehe.
neej nu ska jag nog se på riverside och om de finns nå mer bra program jag missat. eller så kanske de blir en film. hursomhelst så hörs vi snart igen! :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0