ingen rolig syn..

hej mina underbara roliga fina vänner :-) nu har jag äntligen landat här i kalla tråkiga sverige. hur har ni haft de nu när jag vart borta? själv har jag haft det super duper bra. 27-29 grader varmt varje dag, förutom i söndags då vi vaknade med mulet väder, men sen vid 12 sprack de upp och blev fint, sen blev de lite mulet har jag för mig ;-)
de känns faktiskt rätt skönt å ska få träffa alla imorgon igen, jag har längtat efter er allihopa super mycket! :-)
men somsagt har jag typ tuusen saker och ta tag i nu. plus att jag gick upp klockan 4 imorse, så de blir sängen tidigt för mig idag. men jag tänkte dra dagarna för er nu. så får ni lite bilder imorgon :-)

onsdag: först skola som vanligt, åkte hem efter lunch. åkte till dala airport, planet gick halv fyra. framme på gran canaria vid halv nio/nio.(lokal tid) men va inte hotellet förns tio/halv elva. då va vi super hungriga så då fick vi pizza. :-) sen la vi oss och sov.
torsdag: vaknade, gick upp och åt frukost i den härliga varma morgon-solen. satte sen på oss bikinin och la oss vid poolen och solade. tog lugnt första dagen så vi inte skulle bränna oss, så vi låg inte så där jätte länge. sen åt vi lunch, bytte om till shorts och linne. skulle runt och kolla läget med en liten promenad, men de slutade med att vi gick 7km i 29grader och gassande sol och klar blå himmel. väl hemma, somnade, duschade, åt middag, somnade för kvällen.
fredag: vaknade, solen sken, åt frukost, sedan tog vi gratis bussen ner till havet, låg där och solade och badade fram till lunch, åkte tillbaka till hotellet, åt, la oss vid poolen, duschade åt middag, spelade biljard (de gjorde vi alla kvällar). somnade igen.
lördag: nåt enstaka moln idag. tog bussen ner till havet, solade, åkte hem och åt lunch. sen tog vi bussen in till puerto rico. handlade bara nåt armband. sen tog vi bussen tillbaka, duschade, dags för middag, sen sov vi igen :-D
söndag: mulet idag tyvärr.. men då tog vi bussen till puerto rico vid 10. sen vid tolv sprack de upp och blev sol, så då tog vi bussen hem igen, la oss vid poolen, lunchade, poolen igen, blev mulet igen, så då gick vi och spelade kort, sen duschade vi sen vart de dags för middag igen. sen sov dags.
måndag: solade vid poolen, åt lunch, solade igen, sen så ville mamma och pappa åka till puerto megan, men de orkade inte jag och min bror så vi låg kvar och bara tog de lugnt i solen istället, sen när dom kom tillbaka så duschade vi, gjorde oss i ordning inför middagen, och sen gick vi och la oss igen :-)
tisdag: sista dagen :-(  idag gick vi ner till havet, kom dit vid halv elva tog bussen tillbaka vid 20 över två. åt luch och la oss vid poolen igen till fem/halv sex. gick till vårat hotell rum, tog de lite lugnt, duschade packade i ordning alla väskorna, gick och åt sista middagen. sen fixade vi klart allting. somnade.
onsdag: dags för hemfärd. gick upp fyra. tog en snabb-dusch. åt en riktigt äcklig frukost. satte oss på en buss i 50min. kom till flygplatesen. checkade in osv. flög hem, landade här i sverige halv tre lokal tid. sen nu har jag bara fixat och tagit de lite lugnt. ska duscha och sånt nu, voddler har jag fått också! så de blir väl en film, sen ska jag sova.

hinner inte så mycket mer än de här idag, men de duger gott och väl tycker jag ;-) hare finnemang så hörs vi imorgon med förhoppningsvid lite bilder! puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0