INTE LÄNGE KVAR NU

bara en timme kvar sen är de julafton! åå va de ska bli kul, längtar verkligen tills vi ska få öppna paketen, även fast jag har en liten aning om vad jag kommer få, inte mycket alls, kanske 20% men de andra har jag ingen aning om! hihih förra året fick jag en säng, så de va ju inte så spännande hehe. men nöjd med de är jag iallafall! :)

iallafall så behöver jag verkligen en ny väska. både en "stor" och en som är mer som en handväska. och jag tror jag har hittat en väska från h&m som är ganska snygg. men vi får se om jag klickar hem den senare eller så. de är ju rea på den nu iallafall :)

har ni sett att alicia keys har kommit ut med en ny cd? :) så här får ni ett litet smak-prov på en låt som jag tycker är rätt "skön" ;)

ha det fint hör av mig igen sen innan läggdags! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0