INTE LÅNGT KVAR!

neej de är bara 2h och 15min innan jag sitter på ett flyg bort härifrån kylan som verkligen har kommit hit till lilla borlänge! känns riktigt bra faktiskt!

tisdag idag då, ebba är påväg hit! vi ska dra till min syster och fixa hemkunskapen så de blir klart! sen ska vi gå till löket i kalla kylan och stå i kiosken. så jag hör nog inte av mig nå mer ikväll, eftersom jag kommer ha fullt upp med att få packningen klar.

de känns riktigt bra nu, de känns som att de är löst på riktigt. jag är glad över att vi börjat prata och vara med varandra igen! de känns som vi har lagt de gamla bakom oss liksom. för jag klarar mig inte utan dig ebba! även om vi kanske inte kommer bli lika tajta som förut, så kan de inte bli sämre än vad de vart nu. du har ju putte & jag har denice, men bara för de så måste ju vi också kunna vara super bra kompisar! för jag älskar dig ebba ågren <3





vi hörs nog en gång till innan jag åker iallafall! :-)♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

va ? åker inte du imorgon ? ;o

2009-12-01 @ 15:57:30
URL: http://lovisandell.blogg.se/
Postat av: ebba

ååh ja det är så himla skönt nu alltså!

du, jag, putte och denice kan säkert ha jättekul ihop allihopa tror jag!

klarar mig inte utan dig heller, älskling <33333

2009-12-01 @ 21:38:39
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0