JULLOV!

åå nu har vi äntligen fått våra första betyg, vi har även fått jullov. känns både super bra och lite tråkigt, eftersom man kommer ju sakna alla också. men de är ju bara tre veckor så de gäller ju att ta vara på tiden. :-)


somsagt. nu ligger jag i min säng under en filt och fryser. det är så super kallt ute just nu, så mitt hår blev tillochmed is imorse när jag gick till skolan. haha. så kan de gå! :-)
fredag idag. vet inte än om jag ska ut på något, med kanske så blir de ut med några. lite svårt vad man ska göra bara. men de visar sig väl. och eftersom jag inte har något alls att göra just nu, så tänkte jag skriva mina betyg. här kommer dom:

BILD: G
ENGELSKA: G
HEM-OCH-KONSUMENTKUNSKAP: VG
IDROTT OCH HÄLSA: VG
MATEMATIK: G
MORDERNA SPRÅK (TYSKA): G
MUSIK: G
KEMI: VG
SAMMHÄLLSORIENTERANDE ÄMNEN: VG
SLÖJD: G
SVENSKA: VG

alltså, 6st g och 5st vg. rätt nöjd faktiskt. men jag ska fortkämpa så att alla g:n blir minst till vg. och alla vg:n till mvg:n! :-) men nästan alla mina g förutom typ musik är väldigt starka g. så de ska nog inte vara sådär jätte svårt. jahapp, nu har ni fått dom. vi hörs mer senare. PUSS&KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0