KUPOLEN.

nu har jag kommit hem från ett julproppat och stressat kupolen. det är så jäkla mycket folk där nu alltså. men iallafall så skulle jag ju köpa julklappar till mina bröder. jag skulle även kolla på en tröja/klänning till mig själv. tror ni jag hittade något? nej ingen ting hittade jag! sen gick jag med min stressade mamma och de är ju så lyckat. neej inte ett dugg. jag åker dit imorgon istället när jag har hela dagen på mig att klura ut vad jag vill ha.

nope, nu håller mamma på med maten, får bli lite tv under tiden, kanske ska jag sticka klart mina benvärmare också? vilka planer jag har! :-D jaja vi ser väl ikväll vad som blev gjort! ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0