SLUMDOG MILLIONAIRE

nu har jag precis sett klart filmen, och jag kan säga att den va faktiskt bra! helt se värd, inte den bästa filmen om man säger så, men lätt se värd. fast den är väldigt hemsk också.. den handlar om en kille som kommer från slummen, han och hans bror träffar en tjej, som dom sedan tappar taget när dom ska fly med ett tåg, och hon hinner inte ikapp. efter ett tag hittar han henne igen, men då har hon en annan kille, som är helt konstig, hon ber honom att försvinna innan han dödar dom bådada. han åker där ifrån, och säger åt henne att han kommer vänta vid stationen klockan fem varje dag tills hon möter honom där för att sedan rymma. vilket hon även gör, men då är de några som tar henne med i en bil och sticker därifrån. då tänker han att han ska vara med i "vem vill bli miljonär?" för att hon skulle titta på det och sedan finna varandra igen. vilket dom sedan gör. och han svarar även alla rätt på frågorna. men det är några som tror att han fuskar, så dom ger honom stryk och försöker få ur honom hur han fuskade, och ja, massa massa mer ;-)

nog med film-prat. ;-) ska försöka tjata med mamma till kupolen tidigt imorgon bitti, jag ska nämligen köpa julklappar till mina bröder, men de får mamma betala, höhö. sen har jag sett en jätte mysig stickad tröja från gina som jag även ska kolla på, en som passar bra nu till jul. men jaa jag hör väl av mig mer ikväll. :)
måste bara tillägga att jag är inte bättre i mitt lår, de gör verkligen piss-ont! :-(


bara mys-kläder och frisyr som ni ser. så jag bjuder på denna bild idag bara för att jag är på toppen humör och de är lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0