snabba ryck

jodu. ska hoppa in i duschen nu, kom precis hem så jag måste ta och sätta fart! träningen gick väldigt bra, fast de va drygt, men jätte kul att äntligen va tillbaka! :-) åkte ju direkt till min farmor och jag ska färga och slinga hennes hår snart. vill ju bli frisör, så de är alltid en bra början! :-D jaja resten utav min kväll är full speckad. nu duschen, sen smörja in och allt sånt där. sen måste jag plugga som fan. och emellan de måste jag ringa denice också. sen är de bara plugg som gäller för hela slanten. imorgon blir det att träna gym efter skolan troligtvis. sen hem och bara plugga. sen på tisdag ska jag stå i kiosken och plugga och de vet vi ju hur de brukar bli (y) så ni får räkna med vääldigt lite uppdatering fram tills onsdag. men jaja vi hörs när vi hörs mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0