SOV MORGON VARE JA?

godmorgon, eller kanske god middag? för mig är de morgon iallafall, vaknade för ungefär 10minuter sedan, känns riktigt skönt att äntligen få sova ut riktigt. sånt där som verkligen behövs ibland. iallafall för mig!

dan före julafton idag :-D kan inte riktigt förstå att de är verkligen julafton imorgon! helt sjukt va tiden rinner iväg!
men somsagt gäller det att ta vara på tiden, så nu ska jag gå upp, proppa i mig lite frulle, plocka ihop på rummet så mami kan städa, klä på mig och fixa mig och sånt, sen ska jag nog ta cykeln till farmor och va lite hos henne, hämta kjolen ska jag ju också göra. så vi får höras mer senare helt enkelt! Ha en bra "dan före julafton" :)

en bild från när jag va utomlands, som jag saknar otroligt mycket! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0