STICK-MORMOR!

tro de eller ej! men de är sant, jag ska faktiskt sticka klart mina benvärmare nu. jag har så sjukt tråkigt, så jag tänkte ja varför inte få de överstökat(?) så så får de bli. jag kanske är klar om ca 1,5h. alltså den är färdig stickad, jag ska bara fästa ihop den, och den första är klar, och den tog ungefär så lång tid, så jag antar att den här också gör det. men nu lä jag sätta fart om den ska bli klar någon gång. jag slänger väl in en bild sen när dom är klara. ha det fint så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0