STOCKHOLM!

wieeee :-D nu är en stockholms-resa bokad, ska dit med mamma och pappa en natt för att fylla på garderoben en aning! :-) åå så häärligt! ska bli riktigt kul, och om vi har tur så är de fortfarande mellan-dags-rea! och de är så grymt och va där då! ååå va jag längtar! ;-D

slöar fortfarande i sängen. har precis ätit frulle. tänkte att jag ska få lite gjort idag iallafall, så jag tänkte dra på mig träningskläderna redan nu, sen sätta mig och göra lite läxa :-) har ju som sagt prov på onsdag, kanske ett på tisdag också. och jag har lovat mig nu att efter jul ska jag verkligen börja satsa på skolan igen. för nu de senaste månaderna har jag vart så sjukt skol-trött så jag har knappt plugga nåt. jag har typ bara g i alla ämnen, förutom svenska som jag vet nu att jag har vg i. hoppas och tror att jag har de i hk också. fick ju iallafall mvg på provet vi hade, misslyckats har jag ju inte heller gjort så..
nej nu lä jag sätta fart. hör av mig senare ikväll när jag kommit hem efter allt jag ska göra idag. har också träning i maserhallen (B-hallen) om du inte har nå för dig kan du kika förbi. klockan tre om du är intresserad :-D vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0