SUPER NÖJD

hejsan! nu har alla gäster åkt hem, magen är fullproppad och paketen öppnade! :) jag är super nöjd med allt jag fått! känns jätte bra. sen ska jag få lite mer saker imorgon från mina kusiner :) vill ni veta vad jag fick? :)

1. sov shorts, välbehövligt!
2. örhängen, superfina! :)
3. solglasögon!! :D
4. den stickade tröjan jag pratade om tidigare från h&m
5. presentkort på kupolen
6. pengar
7. godis
8. och till sist men absolut de bästa! pengar till p&l biljett!!!!!! åå jag är så glad!!! mamma och pappa tyckte de va bättre att ge mig pengarna så får jag gå och köpa den själv :)

jag tror de va allt! jag är super duper nöjd med allt! men jag bjussar nog på lite bilder imorgon, för just nu är kameran slut på batteri -.- men de kommer upp bilder på allt imorgon! :)
och de känns så superskönt nu för nu är jag av med skulden till min bror också! känns super bra! för jag köpte ju en mobil för 2200kr och då lånade jag av han, men nu är jag av med det! :-D

men till sist, hoppas ni alla har haft en super bra jul! för de har iallafall jag, så vi hörs imorgon med förhoppningsvis lite bilder om kameran orkar och vill ;) hihi jaja puss&kram sov super sött. om ni har riktigt tur så hör jag av mig en sista gång innan jag somnar. vi får se om jag är så snäll nu i juletid. annars får ni ha de super bra! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0