bara myst!

hejhoppp!
hur äre med alla där ute i de fina vädret? (y) fast de börjar bli bättre så man ska inte klaga! :-D jahapp typ 6dagar kvar sen drar jag till smögen :-) naaaaaaajz de bir :-D kommer bara chilla,chilla & chilla så de så :-) saatan va skönt de ska bli, men ändå, jag kommer sakna allt underbart borlänga folk ju :''( va med putte igår, fyfan va kul vi hade på kupolen! hahahhaha säger bara de! ni skulle sett hahahhahahahhahah!
aja hänt idag då? njaa inte mycket skulle jag säga! skulle upp typ 9 -.-!!!!! för jag skulle åka till farmor, för m&p skulle åka på kryssning typ? och de suger röv för jag hatar båtar (a) så jag ville va hemma, och då fick jag sova hos farmor men de går bra de å :-) efter att vi skjutsat m&p åkte vi och handlade sen la jag mig i soffan 12 och sen vaknade jag tre :-D sen åt vi, myst framför tv:n. och sen tog jag mig ett bad! ooh herre shit va mysit de va, va ren man känner sig^^ nu sitter jag i mina mys kläder och bara myser :-) ÅÅÅÅH så jag längtar tills voddler kommer, JAG DÖR SNART!!!! och va sociala med sms nu, för om typ nån timme ska jag sova å då gillar jag sms :-) sååå hööör av dig nuuuuu! :-D detta inlägg vart lite hoppigt, men de får duga. ska chilla nu liksom så harähej.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0