IMÅN! :D:D

idag drar jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååh va skönt de kommer bli kan inte fatttttta det! ledsen att jag inte bloggat på länge, men jag har verkligen haft fullt upp! i torsdags vare kalas hos kusin som fyllde sju tror jag :-D grattis grattis! :-) sen igår vare party för brorsan som fyllde 18! :-) gratttttttis :-) och idag har vi ätit på tzatziki för att fira bror min, och sen har jag börjat packa, och håller på att lägga in lite filmer från min dator till m&p bärbara för den ska vi ha med oss, och jag kan säga de går inte bra! tar typ 100år, men aaaaah. och de är så mys, jag har fångat ett äckel i ett glas brevid min dator (y) tänker fan inte röra de. men nu måste jag fortsätta sen sova ska upp i tid imån för å fixa allt klart sen drar ja! och ni kan ju smsa för de tar typ 1000 år för å komma dit -.- men de äre värt! så vi ses väl om typ en och en halv vecka! harä bääääääääst här nu, för de ska jag :D och jag ska ligga och sola på klippor sen ska jag bara hoppa i i havet bland alla maneter (y) men harä alla gullungar. och jag saknar ebbbbbba som faaaan! :'( kom hem nu babe! <33 fast de kommer typ ta minst en och en halv vecka tills vi ses :'''''''( men hoppas du hade de bäst på din semester!
pussä

Kommentarer
Postat av: ebba

saknar dig med. <33

2009-07-19 @ 21:19:32
URL: http://yyoghurt.blogg.se/
Postat av: errrrrrica

äckel, hahaha ;D

2009-07-23 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0