längesen, jag vet!

nu vare länge sen jag bloggade, ska skärpa mig. men jag har inte haft tid, de har vart fullt upp hela tiden :-) så här har min vecka vart:
 måndag: då vare match tidigt, sen hem, duscha tillbaka till sportfältet, kolla på matcher, kort taging på laget, sen samling för match igen (jag va inte med) sen hem fort som fan, fixa, iväg till coz, som va grymt kul :-) myycket folk  vare! de gillar vi (y)
 tisdag: sov ut lite iaf, ingen match den dagen :-) så då vare vila och så. men drog iaf upp till sportfältet och kollade matcher med ebba, och så mötte vi julia där. :D sen drog jag och ebba till kupolen, kikade lite, hittade inget :-( så åt vi lunch på donken. shiiiit va hungriga vi va då asså, hahaha! aja drog tillbaka till sportfältet, kollade lite fler matcher, vart ganska blöta^^ sen drog vi hem höll på att frysa ihjäl (y) när jag kom hem somnade jag.
onsdag: match ännu tidigare, ställde klockan på sju -.- kom upp halv åtta :-) sen vare match, efter de vart de hem till mormor åt lunch, tillbaka och kolla på kusins match, sen hem och duscha och tillbaka och skulle kolla på mitt lag som skulle spela, men matchen blev inställd pga regn :''''''''''''( suuuuug! aja fixade sig, dorg till coz de tog typ en halvtimme för oss att komma dit, för de va översvämmingar överallt -.- va på coz där de va sjuuuuuuuuuukt mycket folk, shiiit va de va mycket folk assåå herregud! aja kul vare iaf :-) och nu ska alla komma till coz på fredag!!!!!! ses där ;-) hihhih!
torsdag: inte hunnit med så mycket^^ vaknade halv tolv, la mig i soffan åt frukost, och nu sitter jag vid datorn, ska väl hoppa in i duschen strax, nån som vill hitta på nåt i detta väder? :-) nu ska jag gö nå annat. bloggar nån annan dag harä.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0