sommar, we loove!

hejhopp!
idag har vart en fartfylld dag ;-) först ställde jag klockan på typ 9 gick upp halv tio, duschade och gjorde i ordning mig, jag & min bror åkte till stan där vi mötte mamma och min andra bror, vi skulle äta lunch på tzatziki :-) satans gott de är :-) cyklade hem, kom lite smått regn på vägen, men blev inte så mycket som tur va. sen när jag kom hem la jag mig på sängen och somnade sjukt skönt vare, när jag vaknade vare dags att byta om till fotbolls kläder för sen vare träning, och jag hittade inte mina benskydd -.- bra jag är! naaat. har fortfarande inte hittat dom, och de är dalecarlia snar, men annars är allt fint! hihi, aja efter träningen åkte jag hem åt lite sen åkte min familj till långsjön och badade, riktigt skönt och svalkande faktiskt :-) och imån blir de långsjön med Julia babe. och några fler :-) och sen kommer mina bröder och kanske hans kompisar och badar och då ska jag vara kvar med dom för Julia ska på träning, så hä bi långsjön hela dan imön! man lä ju passa på när de är sånt här dunder väder, för de är ju inte ofta de är så kan jag ju säga! pusssss för de! detta väder tycker jag kan vara heeeela sommaren! fast idag kom de ju lite regn och åska, men de va faktiskt lite skönt, men sen blev de ju fint igen, och de är suuuper bra! aja nu ska jag chilla tv och typ så, sms gillar vi :-) aja harä.

testar lägga upp en bild, bara för att jag inte gjort de tidigare^^
bejbii <3
pussä

Kommentarer
Postat av: ebbaa

du är bäst

2009-07-02 @ 19:41:19
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0