sommar, sommar & sommar!

tjoohej!
ohh shit va trött jag va idag! nå helt sjukt, vaknade klockan halv ett av att mamma ringde mig! -.- de värsta jag vet är när nån ringer och väcker mig! USCH! aja, gick upp och la mig i soffan då, somnade om ^^ haha vaknade kvart över två, super skönt faktiskt! så jag åt frukost halv tre, bytte om för att typ fyra gick jag till erica med världens tungaste väska, åkte med henne till träningen :-) kul, men ganska så lugn träning, fast super dryg ändå för de va så super varmt! jobbigt, aja bestämde att jag, erica, emma & putte skulle till långsjön och bada efter! och där va ebba och tres också! mys, elr ja de visste vi ju innan vi åkte dit men.. hahah, ja där va de super skönt i vattnet ska dit imån med :-) med julia och putte skojsigt de kommer bliiiiii! :-) vad ska jag mer skriva om dagen? att vädret är ju helt underbart fantatiskt! and i love it! soooooool! <3 <3 hihih, hmm? vad ska man hitta på nu då? ska nog sätta på mig brillorna och kika nån mysig film, så du får ju gärna skriva ett sms, de blirt topppppppen! och kom till långsjön imån! för då är jag där, och harä bäst snugg!
pussä ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0