-.-

jag vet inte vad fan de är med min dator, men alla våra datorer fuknar internet till utom min -.- och jag vet fan inte varför. så nu sitter jag på  min mammas och pappas minidator som är hur dryg som helst. allt är så jävla smått!! skit drygt. jaja jag hinner inte skriva så mycket ska iväg och träffa denice och axel och fler, vet inte vilka men vi ska göra lite bus som vanligt, kommer säkert inte skriva nå mer idag för jag kommer säkert inte orka och sedan kommer säkert inte mitt internet inte heller funka. jaja ska gå nu. vi hörs! PUSSSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0