datasalen

hej har data nu. ska snart ha hmm, jag vet inte vad vi ska ha efter. men iallafall så ska jag till kupolen med fia idag :)och vi åker direkt efter skolan, ska bara hem och slänga i mig nåt litet att äta. jag ska troligtvis köpa ett par super fina örhängen! kanske får ni se bilden sen när jag kommer hem. men jag vet inte om jag kommer hinna nå mer ikväll vi får se. eftersom jag kommer hem ganska sent sen måste jag plugga. om de blir så så får ni väl se dom på torsdag om de är så att de finns kvar utav dom och att jag köper dom. haha. jaja vi hörs väl när vi hörs! pusssssii!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0