en helt vanlig onsdag.

jaa, nästan så iallafall. hade ju simning idag :) gick faktiskt bra! :) vart liite stressigt på slutet, men vi hann med bussen iallafall :) annars så vare nog en ganska vanlig onsdag efter de, bytte från kemi till biologi idag också. så nu ska vi ha biologi 12 veckor sen blir de fysik 12 veckor. denice följde med mig hem, nu är hon och tränar, sen ska vi ut på någon ting igen! :) vi kommer säkert fastna på löket, men men. ska försöka att inte göra de ;) torsdag imorgon. träna vid fyra, duscha och blabla och sen så blir de nog å hitta på någonting. ska troligtvis få spruta imorgon också!! :-( usch fyfan! jaja, jag skriver mer om de sen. vet inte om jag hinner uppdatera nå mer idag. annars hörs vi kaanske imorgon. ha de fint. PUSSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0