ett andningshål för en vecka eller två.

ja, de är precis vad min blogg ska bli nu. jag måste verkligen få skirva av mig lite om mitt liv just nu. helt jävla sick. mitt liv är egentligen hur jäkla bra som helst. mina underbara vänner är hur sköna, snälla & helt enkelt bästa man kan ha. jag älskar dom. men sen är det ju de där med skolan.. FYFAN VAD JAG HATAR DEN! jag vet inte riktigt vad som hänt med mig?! för kanske ett år sen var jag duktig i skolan jag skötte den perfekt. gjorde alltid läxorna och allt sånt där. men vafan har hänt nu? jag orkar inte någonting längre. jag tränar knappt på till proven längre? glosor och sånna där läxor har jag inte tränat på till ett enda förhör på hela åttan. det är verkligen inte jag, men jag orkar helt enkelt inte. men det är nog faktiskt inte mitt fel alltihopa. skolan kräver så sjukt mycket också. vi har haft prov varenda vecka, ja jag vet inte hur länge de här hållt på. och de är ju inte bara ett prov utan de är ju minst två och tusen andra läxor. jag orkar inte med mer!! man tappar suget totalt. och jag har sån jäklans press på mig också, eftersom jag vill ju så hemskt gärna komma in på den där frisör linjen, men jag har nog börjat gett upp.. :( jag har insett att jag kommer aldrig få mvg i allt. men idag i posten så kom det ett annat väldigt intressant papper hem. något om designer, stylist och sånna dära. de skulle verkligen vara jag! men jag vet inte ännu hur höga poäng man måste ha för att kunna komma in. men jag vill verkligen! jag är så jävla skoltrött redan, och jag har inte ens gått hälften av åttan, hur ska jag då klara nian?! jaja de återstår väl och se..

samtidigt som jag "hatar" skolan så älskar jag den. de är pgr av mina sjukt sköna klass och alla andra som går där och även dom som går på andra skolor. men jag kan sitta och skratta hur mycket som helst på en lektion, hur kul har man inte då liksom? som tex idag, vi satt och små pratade ungefär hela kemi lektionen, tillslut blir kp jätte arg och börjar skrika, jag denice & adam kan verkligen inte hålla oss utan verkligen brister ut i aaas garv. kp blir ju inte gladare då precis, hon blir mer irriterad men de går verkligen inte att hålla sig. å de är så sjukt kul. herregud, kanske inte låter så kul, men jag lovar er skulle ni vara med skulle ni dö av skratt. och de är verkligen så härligt. <3

nej jag ska skärpa till mig med skolan nu. för de är ju trots allt min framtid som står på spel.
men nu iallafall så ska jag plocka fram vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot, sen ska jag sova och sova. gu så härligt. så hörs vi imorgon. puss älsklingar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0