färga eller inte färga?

hej, söndag idag då. har skit ont i magen just nu, som jag typ alltid har. så idag ska jag bara ta de lugnt fram tills träningen ikväll. ska och träna gym! ska bli skit kul faktiskt! skulle egentligen ha städat mina pärons bilar, men orkar inte de idag utan ska åka till pappas jobb imorgon och fixa de. så jag har tänkt lite på att jag ska nog färga håret mörk brunt istället. är så jätte trött på min hårfärg nu. så de får nog bli så. men jag ska nog bara tona för om man skulle ångra sig så går de ju å tvätta ur. men jag vet inte om jag gör de ikväll eller imorgon kväll. vi får se, men gör jag de ikväll lovar jag er en bild om jag hinner. eftersom träningen börjar halv sex och sen vet jag inte hur länge vi tränar sen så tar de ju ett litet tag och fixa de å :) men jag hör av mig mer senare, nu ska jag lägga mig och kolla på tv innan jag dör. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0