gäävle.

fredagen snart slut, gud va veckorna går fort! redan lördag imorgon, sen söndag och sen är de ny vecka igen! ;-) men jag går ju bara måndag, tisdag & halva onsdagen nästa vecka. för sen åker jag ju! :D åååå fyfan vad jag längtar, men ändå längtar jag som tusan tills jag kommer hem :s för alltså jag saknar denice så jävla mycket! kommer bara hinna ses lite på onsdag :-( jaja vi överlever!


fredagen kändes som att den tog slut på några sekunder bara. men den va väldigt kul iallafall :-) jag va med axel & jesper på löket, spelade lite biljard, pingis och ja lite så där :-) men nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen ska jag nog lägga mig och sova. ska upp tidigt imorgon, ska till gävle nämligen! :-D ska gå på ikea, handla lite nytt till garderoben osv (y) :-D ska bli riktigt nice faktiskt ;-) men jag måste upp tidigt och de suger. men de äre nog värt, och om jag hittar något, så ska jag försöka få upp de här på blorren! ;-) de blir toppen och så fåre bli, så fåre räcka för idag!   justja, på väg hem därifrån ska vi åka in och köpa ben & jerrys tills på kvällen, kommer bli riktigt azööm! :-) hare gris bra nu, så hörs vi imorgon! :-)♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0