hemma.

heeej alla sötisar! :) nu är jag hemma från löket :) äntligen hemma. jag kom hem vid fem över nio kanske? och då hade jag inte ens vart hemma sen kvart över åtta imorse. så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog sova så jag är pigg och glad imorgon! :) börjar halv nio imorgon med eftersom vi har elevens val då med. och då ska lena bjuda oss på fika :D göttans.
ja var ju på kupolen idag med denice, hittade ganska mycket faktiskt! fast jag ska tjata lite på mamma så jag får den där kjolen jag vill ha!! så jäkla snygg. mm i love it. men vi får se, kaaanske bjuder på nån bild imogron på den. ska dit imorgon med dirket efter skolan med denice. så de blir väl dåligt med uppdaterningar då med. eftersom denice ska träna sen, sen så ska vi titta på film med folk, kanske blir de ut sen, så får vi se vad vi ska ut på :) hör säkert av mig imorgon. hoppas jag iallafall. nej nu ska jag skynda mig. vi hörs kissssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0