inge bättre alls.

usch jag känner mig inte alls nå pigg. ont i huvudet har jag också börja fått :( jag vill inte vara sjuk!! jag måste ju träna till provet, men jag är helt slut, så jag har verkligen inte orkat plugga någonting! men jag ska kanske försöka plugga lite nu. jag kommer nog inte till skolan imorgon, och så får vi väl se om jag kan göra provet på tisdag, eller om jag blir hemma då med. vi får se. men jag ska iallafall plugga. så om jag ska dit så kan jag göra de. :)

just nu tittar jag på mammas pojkar. jag har sett jätte mycket repriser idag eftersom jag har legat i sängen precis hela dagen. de enda jag har vat uppe de va precis nyss när jag åt. de va inte alls nå gott för jag kände inte smaken för 5öre. men men jag lä väl sätta fart med pluggandet fast jag verkligen inte orkar.. :( kommer inte plugga nå mycket för de har jag verkligen ingen ork för alls. ska nog ta mig en liten dusch sen också. man känner sig lite piggare så. sen ska vi ha farsdags fika :) sen ska jag se på tv. men jag hör av mig igen ikväll, så får ni lite bilder sen gårdagen. vi hörs ikväll :) haha, en sista sak, trots att jag är väldigt dålig så känner jag mig på väldigt bra humör! :) haha jaja, PUSSS PÅ MINA SÖTHÖGAR! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0