jag ska.

nu sitter jag här igen.. med mammas skit minidator. fyfan allt är så litet -.- men jag börjar vänja mig faktiskt, och då som ni kanske förstår får jag inte fart på mitt internet. stort suck. men jag kikade lite på de där idag faktiskt, och jag har nog kommit fram till att de är sladden de är fel på. ifall ni care face:ar ;) hahah, hmm vad ska jag göra nu då? joo jag ska duscha sen ska jag sova. är verkligen helt slut! sovmorgon imorgon också :) har ju sånt där elevens val skit ;) hihih. blir nog denice älskling imorgon också :) (Y) och i helgen blir det toppen!! :D men någon som vet nåt kul som händer på lördag?! kommer troligtvis inte ha någonting att göra då, inte som jag vet nu iallafall eftersom denice ska lira skidor. hahhaha, men så hör av er :)

jag håller på att tjata sönder mina stackars päron. jag vill flytta ner i källaren så de skriker om det! jag har mitt rum precis brevid köket, och jag orkar verkligen inte det mer. de är skit tråkigt. för jag sover typ till tolv/ett på helgerna och de gör ju inte mina kära päron. så då vaknar jag alltid 143557654 gånger.

nej nu ska jag sluta plåga er. hahah, ska skutta in i duschen :) men som ni kanske förstår blir de inte så mycket uppdateringar nu då, eftersom jag inte har någon dator, utan jag delar ju med mina älskade päron.. men jag jag ska göra "come back" sen när jag fått internet fixat, då ska jag även börja blogga med lite ny stil, lägga in fler bilder osv. jag vet att jag lovat de förut, men inte lyckats, men jag ska verkligen försöka! nej nu ska jag ge mig. vi hörs när vi hörs älsklingar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0