kexchoklad&läxläsning


inte den bästa bilden, men bilden säger allt vad jag gör nu^^ dricka, kex choklad och läx läsning. egentligen borde min stickning vara med också, men de får bli imorgon istället orkar inte med de nu^^

idag blev de först att möta upp putte vid murres, sen gick vi till anders och julia mötte även upp oss under vägen. vi va hos anders och gjorde ingenting. haha. sen åkte vi hem till axel, åkte till bk. hem till axel igen. och kolla på nån skid film. och de enda som va bra med den filmen va låten take a minute. den är så sjukt bra. ni måste verkligen lyssna på den! men nu så sitter jag här med läxor och en massa skit ;) men om fem minuter ska jag se ensam mamma söker. sen duscha sen ska jag nog sova :) är faktiskt jätte trött^^ nej nu lä jag sluta ska med ut och kolla på brorsans nya cykel innan de börjar på tv:n. vi hörs kanske senare! annars hörs vi imorgon! puss älsklingar!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0