muums.

har precis tryckt i mig lite hallon&blåbärs paj! super smarrigt blev det! har faktiskt aldrig gjort de förut, men de blev jätte gott ändå! :) duschat har jag också hunnit med. så nu återstår bara stickningen, engelska, svenska & kemi. ska nog sticka framför tv:n, svenskan tänkte jag göra nu innan, och engelskan i reklamen. sen får de nog bli kemi imorgon. eller efter tv:n. de får nog bli efter :) för de är så skönt om jag får klart de där. så kan jag koncentrera mig till de där andra kemi skiten som jag inte fattar ett skit utav. nej nu ska jag sättafart. har ju sovmorgon lite imorgon också. SKÖNT! men somsagt vi hörs väl förhoppningsvis imorgon, men jag lovar inget eftersom jag har mycket att göra + att jag och ebba står på löket imorgon också. men annars får ni ha de bra så hörs vi när vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0