snön faller.

nu börjar allt falla på plats. lite iallafall. jag gjorde ju musik prov torsdagen före lovet. de gick så sjukt dåligt! trodde verkligen aldrig jag skulle få g, men tront ni på fan att jag får de?! :D jag höll på att falla av stolen. mitt resultat va inte bra precis. men ett g är ju alltid godkänt :D åå va jag är glad!

som jag sagt tidigare så skulle jag prata med en som heter anna-clara. (min engelska lärare) jag och hanna skulle ta upp en sak med henne om att vi vill byta till en annan engelska grupp. en så kallad mini-grupp. (cp-gruppen som alla säger, haha!) där är engelskan ett snäpp lättare och man får mer hjälp. så vi får se om de blir att testa på den. sen skulle vi även prata om provet imorgon. eftersom jag lyckats tappa bort min skrivbok behöver jag bara göra glosorna imorgon. så får jag göra resten utav provet en annan dag :)

SNÖN FALLER DÄR UTE!
tro de eller ej. men de är snö som kommer. åå vad jag älskar snö. det är så härligt! fast jag hatar slask. usch fyfan. de gillar vi inte. riktig snö ska de vara! åå jag vill bara slänga mig ut i en skidbacke i romme, hur härligt är inte de?! helt UNDERBART! åååå tänk om de kan vara en dm snö imorgon? åå va jag skulle vara glad, hahah!

jaja nej sluta fjanta nu. nu måste jag fortsätta med läxorna, blir löket om ca 1,5h. så vi hörs väl inte nå mer idag men ni fick ju nu. men imorgon!  PUSSSSIIII!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0