söndag igen då..

jahapp, då var de nästan slut på den här helgen då. gu så fort alla helger går. de känns som att de precis va fredag och nu är det redan söndag. min lördag vart jätte bra. jag var ut med hanna, putte & sanna. vi gjorde inte så mycket egentligen, men de kan behövas att bara vara ett gäng tjejer och bara ta de lugnt. vi gick först till bk sen till maxi. sen hem och sen gick vi ut lite igen sen. och de va faktiskt lite skönt att bara vara ute och gå. jaja de va min lördag iallafall. nu är det söndag, vad gör ni en söndag? min söndag kommer tillbringas i sängen med massa läxor. för jag håller på att bli sjuk. eller jag är sjuk. jag vet inte om jag har feber, men jag är jätte täppt i näsan och känner mig "tjock" i halsen. hatar förkylningar hoppas jag blir bättre snart. ska ju göra engelska provet på tisdag också. eftersom jag inte gjorde de i fredags. så dä lä jag ju träna till som fasen idag. jaja vi hörs mer ikväll nu ska jag fortsätta kolla på wildfire. PUSSSI! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0