stor slöar.

ledsen för jätte dålig uppdatering! men min dag igår var så gott som fullsmockad. denice följde med mig hem :) sen chillade vi sen drog vi till löket :) där träffade vi anders och axel :) vi drog ut och gjorde vi massa saker, saker som jag inte kan skriva här för om nån i min familj skulle råka se det så skulle de nog inte bli så bra ;) hahah. men sjukt kul hade vi, och fyfan va rädd jag blev. inte bara jag utan anders och axel och dencie också. men satans kul vare, och de där lä vi göra om fler gånger! :)

jaja min kväll hoppas jag ska bli bra, ska ut med sanna :) och fler, men vet inte vilka de blir mer, men jag ska sätta fart och hoppa in i duschen, vi hörs senare. PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0