åååååå vilken super helg!

LÄTT BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE!! MÅSTE GÖRAS OM SNART!!!!!!!

NU BJUDER JAG PÅ LITE BILDER!

MIN LÖRDAG:





stackarn danne blev inte med på nån bild :( men han fick äran att va fotograf ;)
japp och jag har skrivit de förut, men för er som missade så kommer min fredag igen:

först försov jag mig,
sen pajja min cykel.
sen när jag kom till skolan så gjorde denice & putte så att skolan kunde ha stått i lågor.
utslängda från matten.
mötte upp axel
drog till löket,
där träffa vi danne och mattsson.
drog ut vid nio och cykla runt halva borlänge på märta & urban. riktigt fina saker de där.
körde tre stycken på urban & två på märta.
blev jagade av polisbuss.
cubba in i mörker och gömde oss i nå jävla buskar. och sen in på skol gården.
åkte hem till axel..
sen åkte vi hem med urban lite senare typ vid elva.
denice sov hos mig :)
en kort sammanfattning av fredagen! :)


aja så nu vet ni min helg iaf! :D och fler hoppas jag de kommer! :D

puss & kram, och nyp i stjärten!  /amanda ♣

Kommentarer
Postat av: Denice Andersson

hhahaha! vet att jag inte kommenterat förut men har inte orkat, men nu gör jag det .. så jävla roligt kväll !:) älskar mina ompalompier<3<3<3<3<3<3<3 det kommer äga imon :) puusssss love you

2009-10-09 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0