aaaaj.

jaa de är precis vad jag säger åt min fot just nu, kan knappt gå på den för de gör så jäklans ont! hahaha. vet ni vad jag gjorde då? HAHHAHA. joo de va ju spök vandring idag, och den va skit äcklig. fyfan. de va genom solgård. (inne)
man började i ena änden sen så gick man igenom hela och ut längst ut. men i näst sista rummet fick jag sanna julia och putte panik och sprang ut (vi skulle egentligen bara gå igenom typ ett rum till och hämta skorna)för de kom ett "spöke" mot oss, vi kutar ut fort som fan, och efter sanna och julia kommer ett spöke och kutar efter dom, sen när jag och putte kommer så kommer de en till precis och kutar efter oss, och då såklart kliver jag på en såndär liten jävla sten. hahahah rakt på hälen och nu gör de skiiit ont. hahha duktig jag är (Y). nu orkar jag inte berätta mer om de. jag ska kolla på några sista program innan jag ska sova. är sjukt trött. och sen ska vi ju till julia imorgon kväll, de ska bli så sjukt kul! ffyyyfan va vi ska ha kul. jaja vi hörs imorgon älsklingar! pussselipusssss!!♥


tänk om alla spöken kunde vara lika söta som lilla laban? :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahahah....

2009-10-30 @ 11:31:51
URL: http://putteandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0