falun.

japp jag va till falun idag somsagt. jag och mamma skulle åka in dit och kolla lite. vi skulle inte ha något speciellt mest kolla bara. :) men jämt när man är i falun så hittar man alltid något! haha jaja idag blev det iallafall ett par nike skor ;) och mamsen köpte nån skjorta på gina. sen bestämmde vi oss för att vi inte skulle köpa något mer alls, eftersom vi åker till ullared klockan halv sju imorgon bitti ;) så vi skulle spara oss till de. och vi höll det nästan, vi köpte lite armband och sånna saker, men de tycker jag inte räknas riktigt! ;) haha. jaja håller på med armbanden förfullt, men kände att jag behövde en paus. ska göra klart de strax för jag ska se på tv klockan åtta, sen duscha och sen sova, eftersom jag ska upp klockan halv sex imorgon! ;) jää. jag kommer iallafall hem på tisdag, jag ska ha mammas & pappas mini dator med, men om jag kommer ha tillgång till internet vet jag ännu inte, så de åter står och se om jag kommer uppdaterna nå under den tiden. men när jag kommer hem då jäklar så kan jag lova bilder och sånt! :) det blir bra va? :) nej nu ska jag fortsätta så jag blir klar nån gång :) jag hör av mig senare. pussinussiii♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0