FREDAG IMORGON <3

hej alla söta bloggläsare! :)
hih nu börjar jag känna mig på lite bättre humör, känns skönt, och så är det fredag imorgon! då kan man ju bara inte vara på dåligt humör eller hur?! älska fredagar liksom! en hel helg och nu har vi ju en veckas lov! ännu mera bra! :) som sagt imorgon har jag ju so-prov och jag sitter för fullt och pluggar. ska läsa igenom alla sidar (håller på med det nu) sen ska jag kika igenom alla frågorna sen ska jag sova, för om man är trött och så så tappar man konsentrationen eller hur det stavas. och det är inte bra. nej nej pigg ska man va, på en fredag! ;)
iallafall så efter skolan så kommer pappa och hämtar mig, vi ska till tandläkaren, sen efter det åker vi hem, vi ska troligtvis äta pizza imorgon för att min bror har fyllt år, sen så ska jag ut med putte, och vill ni vara med oss är det bara att höra av er! :) jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men först blir det löket, putte ska möta jimmy i pingistuneringen och jag ska möta adam på biljard. sen efter det ska vi väl dra ut på någonting skojsigt!
men de får vi se vad det blir, jag hör väl av mig efter jag kommit hem från tandläkaren imorgon, men nu ska jag sova. ha det finast! pussinussi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0