glader :)

åå nu har jag en sån där känsla av att den här kvällen kommer bli sjukt kul, som igår också (y) synd bara att det regnar, men får hoppas det slutar snart! :) aja iallafall så ikväll blir det, jag, denice, mattsson, axel, danne, anders & filip :) hihih undra vad vi ska hitta på jag. kanske blire å träffa ompalopier! :D hahaha skoja, nej nu ska jag snart äta sen ska jag möta upp alla ompalompier. hare mys! kanske hörs ikväll beror på hur sent jag kommer hem ;)


pusss & kram, & nyp i stjärten!  / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0